dinsdag 4 maart 2014

Out: to Japan



Rond dezelfde tijd dat een Postcrosser mij een tweede kaart stuurde, raakte een van mijn verzonden kaarten 'expired'. Van het theekopje had ik geen tweede exemplaar, maar omdat de ontvangster volgens haar postcrossing-profiel van theeceremonieën èn van schattige dieren houdt, leek deze kaart me ook geschikt.
Inmiddels is deze kaart aangekomen, en wat blijkt: tot haar schrik was ze mijn eerste kaart vergeten te registreren.
Kortom, twee mensen blij: zij met de twee kaarten en ik omdat ik twee keer met plezier een kaart geschreven en verstuurd had, die uiteindelijk allebéí hun reisdoel gezond en wel bereikten!

About the same time that a Postcrosser had a second try to send me a postcard, one of my sent Postcrossing postcards became 'expired'. The intended receiver loves tea ceremonies, so my first card showed a tea cup. I didn't have a copy of that card, so I re-read her profile and learned that she also loves cute animals. And I happened to have this cute-animal-tea-cups card, which I thought suitable.
This card now has landed, and my previous card turned out to have been arrived, too! She just had forgotten to register it. So now there are two happy people: she because she received two cards, and I because I had the pleasure to write and send two cards, and both of them have arrived safe and sound!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten